Re:Re:Re:Tucna´s blog

Pavel Vlasanek | 09.01.2014

Marcelo,

jsem přesvědčen, že otázka na Dr. Rakovského stran zdrojů by jistě přinesla ovoce. Takto přece diskutujeme i s vámi, nemusíte se být požádat o vědeckou podporu pro názory. Od toho vedeme diskuze, chceme se něco dovědět. Je škoda, že jste to nezkusil. Zároveň si povšimněte, že vám nikdo nenadává, nikdo vás neuráží. Srovnejte pro příklad s diskuzí zde.

Vaše hodnocení vysokých škol mi přijde velmi zkreslené. Co by tam ti akademici celý den dělali, kdyby neposouvali vědění kupředu? Univerzity a výzkumná centra jsou přece středobodem poznání. Budu mluvit z pohledu přírodních věd, vmíchal jste tam i humanitní ke kterým se však vyjadřovat nechci. Troufám si tvrdit, že nadneseně každý den, čelíme něčemu novému. Vědec je přímo předurčen k tomu, aby měnil názor na základě poznání. Jinak by byl za blázna. V přírodních vědách máme čísla a pokud se ukáže, že někdo vymyslel nový model, může být ten starý zahozen a nahrazen. Jen blázen by propagoval něco, co je dávno vyvráceno. Můžu vám doporučit svou facebookovou stránku

https://www.facebook.com/tucnasblog

kde nepravidelně překládám postery "tento týden ve vědě" (najdete v galerii). Můžete se podívat jak jde vše dopředu a jak se to mění a vyvíjí. A že může být věda i zvláštní a mimo "vyjeté koleje" ukazuje třeba fyzika, kde je krásným příkladem teorie strun (zkuste se na ni podívat, vypadá to jako pohádka).

Tedy to co píšete odpovídá základní škole, možná střední. Ale už ne vysoké a už vůbec ne v souvislosti s výzkumem. Můžete si zvolit obor a zkusit kouknout na vědecké články které v tom daném oboru vyšly třeba za minulý rok. Budete možná překvapen jak jde vše dopředu.

Pridať nový príspevok