Re:Re:Re:Re:Pre (plateného?) diskutéra menom Hojný budget

Ing. Marián FILLO | 08.09.2013

Samozrejme, Majo,

viem, že existujú aj platení diskutéri. Tento jeden (Hojný budget) mi ani na tretíkrát neodpovedal na otázku, či je za to platený, tak mám čoraz silnejší pocit, že je. Inak by sa snáď ohradil, že nie je.

Tu je dokonca vychvaľovanie sa PR agentúry tým, že takéto finty používa:
"Dovoľte mi predstaviť sa: Som rotavírus
Keď sme si na jeseň roku 2007 zadali do press-monitoringu slovo rotavírus, nenašli sme žiaden odkaz a na webe to boli len špeciálne medicínske správy. Skúste to spraviť dnes, po pol roku intenzívnej práce s novinárskou obcou a verejnosťou. Hoci je rotavírusová infekcia špecifickou záležitosťou, ktorá sa týka najmenších detí, pre nášho klienta GlaxoSmithKline sme pripravili takú intenzívnu a cielenú public relations kampaň (od web stránok a tlačovej konferencie po aktívnu prácu s diskusnými priestormi na internete a buzz marketingom), že dnes je slovo rotavírus známe tam, kde má byť – medzi mamičkami potenciálne ohrozenej skupiny detí. Ale nezdvihla sa len znalosť, výrazne stúpla aj zaočkovanosť proti rotavírusovej gastroenteritíde."
https://snowball.sk/sekcia-sk-5-Klienti?sid=5&aid=32&lang=sk

Ten článok, čo spomínate, nebol náhodou tento?
https://www.badatel.sk/kpm/preco-je-zdravotnictvo-v-troskach-finalne-odhalenie/
I keď pod týmto stále diskusia je, tak asi nie...

Pridať nový príspevok