Re:Re:Re:Re:PR agentura trebars Raffaello..

J.N. | 31.07.2013

Platení diskutéri na mamičkovských fórach a fb stránkach, ktorí sa vydávajú za "mamičky z ľudu" je relatívne nový reklamný nástroj, súvisí práve s vznikom internetových diskusií a fb, oni zistili, že ľudia na klasickú reklamu nereflektujú, tobôž nie na propagandu, špeciálne ohľadom liekov a zdravia, ale sú ochotní spoľahnúť sa na odporúčanie iných mamičiek, ktoré akože vyrozprávajú emočne podfarbené príbehy ako im vakcíny a lieky zachránili život, ako im pomohli v ich šťastí a pocite bezpečia, pričom si aj pofabulujú v rámci pochybných morálnych noriem-niečo v čtýle zodpovednosti jednotlivca voči verejnosti, čo sa tak páči davu a vytŕhajú z kontextu niečo z histórie infekčných chorôb tak aby to vyznelo, hu tie strašné choroby sú vďaka očkovaniu dávno preč, ľudia potom z takýchto ústnych podaní majú naozaj pocit, že to funguje, že i im to pomôže, že i ich to ochráni. Naozaj mamičky uveria, že rotavírus striehne na ich dieťa za každým rohom ako zabijak z najhoršieho filmu. Nevedia, že namiesto mamičky tam sedí unudený nainštruovaný operátor s manuálom a mobilom v ruke, ale samozrejme motivovaný riadnym platom. Tomu sa hovorí marketingové výdavky. Je to tak rafinovaná reklama, že ľudia tomu nechcú uveriť, že by si niekto dával tú námahu. Ale týmto sa zaoberajú veľkí reklamní mágovia, študujú to na univerzitách, zamestnávajú sociológov a psychológov, ktorí im pomáhajú zdokonaľovať tieto pasce. Je to paradox, že VŠ vzdelaní odborníci z humanitných odborov pomáhajú reklamným stratégom svojimi vedomosťami oblbovať ľudí.

Pridať nový príspevok