Re:PR agentura trebars Raffaello..

Odkaz pre Tetu Kasandru | 31.07.2013

No veď to ani nie je fikcia, pozrite ako takí podobní Rafaelkovia píšu sami o sebe a o svojich úspechoch v špeciálnom marketingu, nazývajú to prípadová štúdia: CITUJEM: Dovoľte mi predstaviť sa: Som rotavírus
Keď sme si na jeseň roku 2007 zadali do press-monitoringu slovo rotavírus, nenašli sme žiaden odkaz a na webe to boli len špeciálne medicínske správy. Skúste to spraviť dnes, po pol roku intenzívnej práce s novinárskou obcou a verejnosťou. Hoci je rotavírusová infekcia špecifickou záležitosťou, ktorá sa týka najmenších detí, pre nášho klienta XXX sme pripravili takú intenzívnu a cielenú public relations kampaň (od web stránok a tlačovej konferencie po aktívnu prácu s diskusnými priestormi na internete a buzz marketingom), že dnes je slovo rotavírus známe tam, kde má byť – medzi mamičkami potenciálne ohrozenej skupiny detí. Ale nezdvihla sa len znalosť, výrazne stúpla aj zaočkovanosť proti rotavírusovej gastroenteritíde. KONIEC CITÁCIE, meno klienta si domyslite.

Pridať nový príspevok