Re:Re:Senior

Ing. Marián FILLO | 06.01.2013

Problém je, keď inzerent ovplyvňuje obsah neinzertnej časti daného média, čo je v poslednej dobe skôr pravidlom než výnimkou, viď napr. tu (v nemčine):
https://www.youtube.com/watch?v=-tT0EZHa3Pg&feature=player_embedded

V takom prípade vzniká dojem, že inzerované výrobky odporúča aj úplne nezávislý redaktor časopisu, hoci v skutočnosti je to všetko len súčasť reklamy. Ide o de facto protiprávne mätenie čitateľa, ale dosť ťažko sa to dokazuje na súde.

Keby ste trochu vedel, ako to funguje s reklamou na farmaceutické výrobky, tak by ste takúto otázku nepoložil.

Mimochodom: reklama na lieky na predpis býva v slušných štátoch zakázaná, pričom všetky vakcíny sú výlučne na predpis.

Pridať nový príspevok